وبلاگ چیتا وب


در گذشته بدلیل درک پایین از اینترنت و فضای مجازی تجارت آهسته انجام می شد. دنیای تجارت در طی 20 سال گذشته به یک چهره بزرگ تبدیل شده است، برخی از شیوه های تجارت در گذشته هنوزهم پا برجاست در حالی که امروزه جنبه های دیگری از تجارت کاملا متفاوت شده اند. تجارت با مشتریان و شرکت در معاملات تجاری شیوه ی جدیدی پیدا کرده است که امروزه تمام تاجران بزرگ وسازمان های موفق این راه، را در پیش گرفته اند...

با داشتن یک وب سایت، شما شرکت خود را برای دنیایی از فرصتها برای دسترسی مردمی که غیر ازاین سایت ، راه دیگری برای رسیدن به شما ندارند آماده می کنید. بیش از 4/2 میلیارد نفر هر روز از اینترنت استفاده می کنند و حدود 90 درصد از آنها چیزی خریداری می کنند و با شرکت های مختلف تماس می گیرند. بنابراین نداشتن یک وب سایت باعث می شود شما یک قطره از دریا بمانید...

امروزه با توسعه وب و تکنولوژی اغلب مردم در جستجوی سریع ترین راه جهت خرید محصولات مورد نظرشان هستند، یک وب سایت خوب و حرفه ای به اعتبار بیشتر شما در بین مشتری هایتان کمک می کند حتی ممکن است شهرت جهانی کسب کنید و با دیگر تاجران رقابت کنید. محتوای خوب و مناسب وب، کاربر و مشتری ها را به شناخت و دنبال کردن شما تشویق می کند...

کسب و کارهایی موفق خواهند بود که به روز باشند، یعنی درصدد ارائه خدمات آسان و پر سرعت به مشتری هایشان باشند، بنا براین برای رقابت در عرصه بازارهای جهانی باید کسب و کارتان را مجهز تر کنید ...

کسب‏ و کارهای هوشمند به خوبی می‏ دانند که ورود اینترنت به عرصه زندگی روزمره مردم، چه تحولاتی را ایجاد خواهد کرد، اینترنت این روزها نه تنها برای اطلاع‏ رسانی و تفریح بلکه بیش از پیش به ابزاری برای سرعت بخشیدن به فعالیت ‏ها و امور روزمره و صرفه‏ جویی در زمان و هزینه‏ ها تبدیل شده است...

سال هاست دانش زیادی برای کمک به طراحان برای ساختن تصاویر تاثیر گذار که با روانشناسی بازدید کننده ها بازی می کند بوجود آمده است. درواقع چگونگی عناصر مختلف طراحی وب و چگونگی استفاده از آنها بر روی نگرش و تجربه بازدیدکننده ای که در حال مرور وب سایت شما است تاثیر می گذارد...

برای اشخاصی که بودجه کمی دارند و قدرت پرداخت هزینه های بهینه سازی را ندارند، موتورهای جستجو با روش پرداخت به ازای هر مراجعه پیشنهاد می شود. در این روش شما مبلغ ناچیزی برای عضویت در لیست موتور جستجو و هزینه ای به ازای هر مراجعه از طریق موتور جستجو به سایت می پردازید...

بجای تلاش برای سرگرم کردن هر کسی که از سایت شما بازدید می کند با ارائه طیف وسیعی از محصولات با جزئیات بسیار کم در مورد هر محصول، ارائه تعداد کمی از محصولات و خدمات در یک جا با توصیف جزئیات بیشتر محصولات، همیشه به فروش بیشتر می انجامد...

خرید اینترنتی در جهان روز به روز به صرفه تر و مناسب تر از گذشته شده است و اجازه مقایسه قیمت، کیفیت و خدمات کالا را به مصرف‌کنندگان می‌دهد. بدین ترتیب رضایت مشتریان بیش از پیش شده و اغلب ترجیح می‌دهند خرید خود را از اینترنت انجام دهند...

آمازون در فرآیند خرید آسان، پیش قدم شد و زمانیکه این کار را انجام داد یک انقلاب اساسی در تجارت الکترونیک رخ داد، مصرف کنندگان برای روش پرداخت آسان تر و با مراحل کمتر بسیار راغب بودند، یک فرآیند پرداخت چند مرحله ای پیچیده، تجربه ی نا امید کننده ای برای مشتریان است و آن ها قبل از تکمیل فرآیند خرید منصرف خواهند شد...

توسعه دهنده وب ، در مقایسه با طراح وب، بیشتر به کد نویسی تمرکز دارد و خیلی تمرکز خود را بر زیبایی بصری قرار نمی دهد، درواقع باید چگونگی کد زنی و کار کردن یک وب سایت یا اپلیکیشن را بداند. به طور کلی، توسعه دهندگان وب با قابلیت های مربوط به وب سایت و اپلیکیشن در ارتباط هستند، نه ظاهر...

نام تجاری استراتژیک و پایدار، به یک ارزش ویژه برند تبدیل می شود، به معنی ارزش افزوده ای است که برای محصولات و خدمات کمپانی شما بوجود می آید، که این امکان را برای شما فراهم می کند تا برای نام تجاریتان هر چقدر که لازم باشد هزینه کنید...

یک برند قوی و شناخته شده به آینده کسب و کار شما کمک خواهد کرد و حتی ارزش تجارت شما را توسط به کار گیری اهرم نفوذ در صنعتتان افزایش می دهد، از این طریق بدلیل جایگاه مناسبتان در بازار فرصت های سرمایه گذاری جذابی بدست خواهید آورد ...

بازاریابی ممکن است به یک برند کمک کند اما برند از هر اقدام بازاریابی خاص، پیچیده و بزرگ تر است، برند احساس و ادراکی است که درباره یک محصول، یک ایده، یک فرد و یا یک سازمان در ذهن کاربران و مصرف کنندگان شکل می گیرد...

قطعا یک مقاله نمی تواند تمام چیزهایی را که شما نیاز دارید بدانید را پوشش دهد، مهارت ها، ابزارها و فناوری هایی که شما برای تبدیل شدن به یک طراح ماهر و معقول نیاز دارید ماه ها برای یادگرفتن و سال ها برای تبدیل شدن به یک استاد زمان نیاز دارد...

استارتاپ یک ایده خلاقانه سازمانی است که مدتی شروع به توسعه و پیشرفت کرده است که در آن موفقیت تضمین شده ای وجود ندارد. به عبارت دیگر، استارتاپ‌ها همواره با حوزه‌های ناشناخته و آزمایش و خطا مواجه هستند که توسط چندین سرمایه گذار یا یک فرد اداره می شوند...

یکی از بهترین راه ها برای پیشرفت تجارتتان از طریق ارجاعات است، یکی از بهترین مشتریان ثابت و وفادار خود را پیدا کنید و به آن ها بسپارید شما و تجارتتان را به دیگران توصیه کنند...

اگر شما تنها از طریق اینترنت قصد انجام تجارت دارید و یا اینکه قصد دارید جریان درآمد جدیدی را به تجارتتان اضافه کنید ممکن است مایل به پذیرش تبلیغات محصولات شرکت های دیگر در وب سایتتان باشید...

در این لیست از مراحل طراحی وب سایت، ما تمام چیزهایی که باید قبل از شروع یک پروژه جدید بدانید و اینکه برای جلوگیری از اشتباهات باید به چه چیزهایی در طول فرآیند توجه کنید را پوشش می دهیم. پس تا آخر این مقاله را بخوانید ...

با گام های بزرگ تیم اپل در ساخت نمونه اولیه صفحات نمایش لمسی، پروژه ساخت تب لت تکمیل شد، بعد از ملاقات استیو جابز و فورستال در سال 2004، شرکت اپل تمرکزش را بر ساخت تب لت به ساخت گوشی موبایل تغییر داد ...

کارآفرینی بسیار گسترده تر از یک ریسک سرمایه گذاری جدید است، در واقع کارآفرینی یک روش تفکروعمل مربوط به حدس زدن در مورد راه های جدید برای حل مشکلات و ایجاد ارزش است ...

هجوم تجارت های استارتاپی که در طول چند سال گذشته افزایش یافته، کارآفرینان زیادی را جهت تبدیل شدن به جف بزوس بعدی امیدوار کرده است. حقیقت تلخ این است که نرخ موفقیت استارتاپ بسیار کم است…

ایده تجارت و نحوه شکست هر کارآفرین متفاوت است، به همین خاطر هیچ راهنمایی بی عیب و نقصی جهت ایجاد یک تجارت قوی و بهتر و چگونگی مقابله با شکست وجود ندارد بلکه سختی ها وخطاهای زیادی وجود دارد که خودتان باید تجربه کنید...

رسانه های اجتماعی و محاسبات تلفن همراه واقعا جهان را تغییر داده اند و به وضوح تاثیر هوش مصنوعی و معماری پایگاه داده توزیع شده، قابل توجه خواهد بود . هر تشکیلات سازمانی نیاز به درک این فنآوری ها و چگونگی تاثیر آن بر کسب و کار خود دارد...

تنها داشتن یک وب سایت جهت معرفی دندانپزشک، کافی نیست، شما به یک وب سایت عالی احتیاج دارید، زیرا بیمارانتان این انتظار را از شما دارند و حتی مهم تر از آن افرادی که در حال جستجوی دندانپزشک جدید هستند...

یکی از کلید های موفقیت هر کسب و کاری صرف نظر از اندازه آن، نوآوری است. پرورش دادن ایده های جدید بعنوان قدرتی محسوب می شود که تجارت شما را به روز نگه می دارد. ایجاد نوآوری سبب می شود فعالیت ها، خدمات و محصولاتتان حفظ شوند...

نوآوران قادر خواهند بود نیاز مربوط به یک صنعت، بخشی از بازار یا فرهنگ را تشخیص دهند و فرصت ها را کشف کنند، مهم تر از آن نوآوران برتر، نیاز ها را قبل از اینکه حتی مردم متوجه شوند که به آن ها نیاز دارند، شناسایی می کنند...

براي پزشكانی كه مي خواهند به معرفی خود بپردازند و تخصص، مهارت وسوابق كاری خود را اطلاع رسانی نمايند، داشتن يك وب سايت ضروری است. پزشکان مي توانند سوابق معالجات خود را به صورت گرافیکی و با استفاده از تصاوير واقعی به بيماران نشان دهند ...

افراد زیادی هستند که مدام در حال جستجو در اینترنت برای پاسخ سوالات خود در زمینه کارهای حقوقی بخصوص وکالت هستند اما اکثر مواقع به دیل نیافتن پاسخ سوالاتشان از جستجو خسته می شوند، وجود این کاربران قطعا می تواند برای قشر وکلا سودمند باشد...

از فهرست برد کرامب برای وب سایت های بزرگ و وب سایت هایی که صفحات سلسله مراتبی مرتب شده دارند استفاده می شود.یک مثال عالی، وب سایت های تجارت الکترونیک هستند که در آن انواع زیادی از محصولات به دسته بندی های منطقی گروه بندی می شوند.

برای داشتن متن واضح و مشخص بسیار مهم است که کنتراست کافی بین متن خود و پس زمینه آن لحاظ کنید. رنگ هایی که بخشی از هویت برندتان است را انتخاب کنید و لمسی از آن ها را در طراحی بخش های مختلف وب سایتتان بکار ببرید...

هر شرکت خوب طراحی وب، قطعا می داند بهترین روش، این است که برچسب های عنوان head صفحه وب را داینامیک بسازد تا با محتوای موجود در صفحه بروز رسانی شوند. این برچسب ها به خزنده های وب کمک می کنند تا محتوای هر صفحه را تجزیه و تحلیل و بر طبق آن ها رتبه بندی را لحاظ کنند...

در عصر دیجیتال امروز، محدوده جلب توجه کاربر تقریبا در حد یک میکرو ثانیه است، اگر صفحات هدف تان را با توصیفات متنوع و محتوای زیاد پوشش دهید قطعا نقطه اشتباهی را هدف گرفته اید، متن و تصاویر باید متعادل و تاثیر گذار باشند و به هدف شما اشاره کنند...

فرم را کوتاه کنید، توضیحات واضح و مختصر ارائه دهید و فیلد ها را به مواردی که واقعا احتیاج است اختصاص دهید. یک فرم تکمیل خودکار یا گزینه ای برای ذخیره کردن اطلاعات ایجاد کنید تا مشتریان فقط یک بار مجبور به تکمیل فرم باشند...

URL در اغلب وب سایت ها با HTTP شروع می شود، این یک نسخه نا امن از پروتکلی است که داده ها را بین وب سرور و مرورگر در کامپیوتر یا گوشی هوشمند شما منتقل می کند...

یک اتصال HTTPS امن از مجموعه ای از کلید های خاص برای رمز گذاری اطلاعات ارسال شده بین کاربر و سرور استفاده می کند و آن را از چشمان کاوشکر محافظت می کند...

مشکل اساسی با جعبه هشدار Javascript این است که آزار دهنده و تهاجمی هستند. بخاطر داشته باشید راه های بسیار بهتری برای انتقال پیام مشابه، بدون استفاده از هشدار پاپ آپ قدیمی وجود دارد.