وبلاگ چیتا وب


blog post
برای اشخاصی که بودجه کمی دارند و قدرت پرداخت هزینه های بهینه سازی را ندارند، موتورهای جستجو با روش پرداخت به ازای هر مراجعه پیشنهاد می شود. در این روش شما مبلغ ناچیزی برای عضویت در لیست موتور جستجو و هزینه ای به ازای هر مراجعه از طریق موتور جستجو به سایت می پردازید...

آیا تابحال شندیده اید که تجارت شما به SEO نیاز دارد؟ یا احتمالا ایمیل، تماس تلفنی و درخواست از طرف شرکت هایی که مایل هستند خدمات SEO به شما ارائه دهند، دریافت کرده اید ؟!
اشتباهی که بعضی از دارندگان سایت های تجاری مرتکب می شوند این است که تصور می کنند تنها تجارت های بزرگ می توانند از کمک موتور های جستجو برای فروش خود سود ببرند و این روش به کار سایت های کوچک تجاری نمی آید، اما این تفکر کاملا غلط است!
پس اگر تجارت کوچک شما هنوز خدمات SEO را دریافت نکرده است با ما باشید تا دلیل اینکه چرا به SEO نیاز دارید و اینکه تجارت شما باید در بازاریابی دلار سرمایه گذاری کند تا در نتایج جستجو پیدا شوید، را برایتان توضیح دهیم.
SEO نقش بسیار مهمی در موفقیت تجارت آنلاین ایفا می کند، هم چنین به رتبه بندی بالا در نتایج جستجو و نام تجاری یک شرکت کمک می کند .

  1. بازگشت بالای سرمایه گذاری (Return on investment)
  2. هیچ روش دیگری از بازاریابی آنلاین وجود ندارد که مانند SEO موجب برگشت تمام سرمایه شود. گاهی اوقات یک تجارت با بهینه سازی موتورهای جستجو موفق نخواهد شد زیرا آن ها این وظیفه را به یک شرکت بی تجربه می سپارند که هیچ ایده ای در رابطه با موفقیت SEO ندارند.
    بنابراین برخی از تجارت ها توسط این شرکت های بی کیفیت که دانشی برای برگرداندن نتایج سرمایه گذاری ندارند از بین می روند. اگر شما بهینه سازی سایت خود را به یک شرکت حرفه ای واگذار کنید، به علت حجم زیاد تغییرات و زمانی که برای آن صرف می شود، هزینه زیادی خواهد داشت. اما اگر در این مبارزه راه درست را پیش بگیرید و کلمات کلیدی مناسبی انتخاب کنید، مطمئنا سایت شما خواهد توانست منافع پیش بینی شده را برای شما به ارمغان آورد و چندین برابر هزینه ها را به شما باز خواهد گرداند.
    اگر فکر می کنید بودجه کافی برای بهینه سازی و اعمال تغییرات روی سایت خود را ندارید، این سوال را از خود بپرسید که ، آیا بودجه کافی برای هزینه نمودن و نگهداری سایتی که هیچ منفعتی به تجارت شما نمی رساند، دارید؟
    اما زمانیکه بهینه سازی موتور جستجو به درستی انجام شود تجارت آنلاین شما ترافیک بدون توقفی را بوجود خواهد آورد و هزینه های بسیار هنگفتی به ازای هرکلیک برای تجارتتان به ارمغان می آورد.

    پرداخت به ازای هر مراجعه (pay per click)

    برای اشخاصی که بودجه کمی دارند و قدرت پرداخت هزینه های بهینه سازی را ندارند، موتورهای جستجو با روش پرداخت به ازای هر مراجعه پیشنهاد می شود. در این روش شما مبلغ ناچیزی برای عضویت در لیست موتور جستجو و هزینه ای به ازای هر مراجعه از طریق موتور جستجو به سایت می پردازید. اعمال تغییرات در سایت ضروری نیست. بنابراین هزینه زیادی صرف نخواهد شد و اگر به بازدید کنندگان خود خدمات خوبی ارائه دهید و از آنها مشتری بسازید، چندین برابر هزینه های پرداخت شده را دریافت خواهید کرد.

  3. SEO هرگز از بین نخواهد رفت
  4. خدمات SEO هرگز متوقف نخواهد شد و این امر در طول زمان تکامل پیدا می کند و شرکت هایی که این مسئله را درک می کنند خودشان را با آن وفق می دهند و دانش خود را مطابق با SEO افزایش می دهند. درحال حاضر SEO بر روی ایجاد محتوا و بدست آوردن لینک های با کیفیت و وب سایت های مرتبط تمرکز کرده است.
    مفهوم SEO هرگز تغییر نخواهد کرد. اما تکنیک های حفظ رتبه بندی همیشه تغییر خواهند کرد. پس ایده ی خوبی است که برای وارد شدن در عرصه رقابت با تجارت های بزرگ بهینه سازی خدمات SEO را در نظر بگیرید.

  5. وارد رقابت خواهید شد !
  6. برخی از تجارت ها گمان می کنند زمانی که رتبه بندی برتر بدست آمد وظیفه SEO نیز به پایان رسیده است. خیر! این فرضیه کاملا اشتباه است، اگر رتبه وب سایت شما به بالاترین حد رسید در واقع آن زمان به کار بیشتری برای حفظ و ادامه یافتن رتبه بندی لازم است، پس این یعنی خدمات SEO هرگز متوقف نخواهد شد.
    رقابت شما با تجارت های دیگر پس از رسیدن به رتبه بالا، افزایش می یابد پس برای ماندن در تجارت باید به رقابت بپردازید و یا اینکه کناره گیری کنید و اجازه دهید سهم بزرگی از ترافیک صنعتتان را بگیرند.
    آیا تصمیم دارید کناره گیری کنید و تجارت را به رقبایتان بسپارید؟نادیده گرفتن SEO یعنی تجارت را بدون مبارزه به رقبایتان سپرده اید، به همین سادگی !

  7. افزایش روزمره ترافیک موبایل
  8. ترافیک موبایل با سرعت زیادی در حال افزایش است در واقع ترافیک موبایل از رایانه های رومیزی سبقت گرفته است. در حال حاضر اغلب افراد نیازهایشان را از طریق موبایل جستجو می کنند،SEO این امکان را برای تجارت شما فراهم می کند تا مصرف کنندگانی که مدام در حال جستجوی خدمات و محصولات مورد نظرشان هستند شما را پیدا کننند . بهینه سازی موتور جستجوی محلی، کمک می کند تا تجارت شما توسط افرادی که می توانند به بازدیدکنندگان فروشگاه آنلاین شما تبدیل شوند، پیدا شود.
    با استراتژی SEO شما به راحتی می توانید مشتریان بالقوه را از طریق وب سایت افزایش دهید، به این فکر کنید که اینترنت چقدر برای مصرف کنندگان مناسب و راحت است.
    آن ها می توانند یک کسب و کار را جستجو ، محصولات را بررسی کنند و حتی خرید انجام دهند که این از طریق تلفن یا تبلت و حتی کامپیوتر امکان پذیر است پس اگر قصد دارید در جستجوی آنلاین پیدا شوید، به SEO نیاز دارید.

شما در مورد 200 فاکتور رتبه بندی اطلاعی دارید؟

هر کسی می خواهد یک نرخ بالای کلیک و یک موقعیت خوب در الگوریتم جستجوی گوگل داشته باشد، اما این معمولا زمانی اتفاق می افتد که گوگل از تقریبا 200 فاکتور رتبه بندی در رتبه بندی وب سایت استفاده کند. برخی از این فاکتور ها اثبات شده اند، برخی بحث برانگیز و برخی هم بر اساس فرض و گمان هستند. فهمیدن اینکه کدام فاکتور بر روی بهینه سازی موتور های جستجو انجام می شود بسیار سخت است.
شما فکر می کنید مهم ترین فاکتور برای گوگل چیست ؟!
پاسخ ، محتوا و لینک هایی است که به سایت شما اشاره می کنند.
بعضی ها می گویند لینک ها اصلا اهمیت ندارند و یا اینکه گوگل از این روش دیگر استفاده نمی کند، این اشتباه است و توصیه ی خطرناکی است. کاربران تمایل زیادی در مراجعه به لینک ها دارند، لینک ها خصوصیات مهم و عمده ای در 200 فاکتور رتبه بندی دارند.

بازاریابی محتوا و SEO

SEO و بازاریابی محتوا در مناطق بحرانی کاملا متمایز هستند اما شما نمی توانید این دو را کاملا از هم جدا کنید ، SEO معمولا محدودیت بیشتری دارد و فنی تر است در حالیکه بازاریابی محتوا گسترده و جامع تر است .
مثل اینکه بگوییم مربع یک مستطیل است اما یک مستطیل لزوما یک مربع نیست، دلیل اینکه چرا این دو همگرا هستند را ذکر می کنیم :
شما می توانید SEO یا جستجو گرها را بطور گسترده تر با هدایت کردن تلاش های فنی خاص به بازاریابی محتوا تبدیل کنید .
تنها راه برای اطمینان از موفقیت بازاریابی محتوا این است که از تکنیک های SEO استفاده کنید.
دلیل دیگر این است که SEO تقاضا ها را بوجود می آورد و بازاریابی محتوا آن ها را عملی می کند. SEO الزامات را تعیین می کند و بازاریابی محتوا الزامات را اجرا می کند .

منبع:

entrepreneur.com entrepreneur.com

  • این مطلب را به اشتراک بگذارید

about author

محدثه قاسمی

SEO at cheetahwen.ir

فارغ التحصیل مهندسی صنایع، مترجم و متخصص در زمینه تجارت الکترونیک و بازاریابی نوین

دیدگاه ها

دیدگاهی بگذارید: