وبلاگ چیتا وب


blog post
امروزه با توسعه وب و تکنولوژی اغلب مردم در جستجوی سریع ترین راه جهت خرید محصولات مورد نظرشان هستند...

آیا تا بحال به داشتن یک وب سایت تجاری خوب برای کسب و کارتان فکر کرده اید؟
اما مطمئن نیستید که یک و بسایت ارزش سرمایه گذاری دارد یا خیر، پس برای اطمینان مقاله ما را بخوانید.
صرف نظر از اهداف تجارت وب سایتتان، داشتن یک وب باید بخشی از برنامه تجارتتان باشد، این مقاله چند مورد از مزیت های داشتن یک وب سایت خوب در توسعه کسب و کار را شرح می دهد.

  1. بدست آوردن اطلاعات دموگرافیک
  2. دانستن این که مشتری های شما چه کسانی هستند و به چه چیزی نیاز دارند جنبه های مهم بازاریابی برای یک تجارت است، یک وب سایت همراه با یک ارائه دهنده خدمات سئو در تعیین بازاریابی جمعیت شناسی به شما کمک می کند، ابزارهای گزارش دهی مثل گوگل آنالیز می تواند اطلاعات زیادی را به شما ارائه بدهد، مثل صفحات با بیشترین بازدید کننده واین که کابران چطور شما را پیدا کنند. این نوع بازاریابی داده میتواند برای رشد تجارت شما استفاده شود.

  3. افزایش اعتباردر بازارتجارت
  4. امروزه با توسعه وب و تکنولوژی اغلب مردم در جستجوی سریع ترین راه جهت خرید محصولات مورد نظرشان هستند، یک وب سایت خوب و حرفه ای به اعتباربیشتر شما در بین مشتری هایتان کمک می کند حتی ممکن است شهرت جهانی کسب کنید و با دیگر تاجران رقابت کنید. محتوای خوب و مناسب وب، کاربر و مشتری ها را به شناخت و دنبال کردن شما تشویق می کند.
    اگر شما چنین نقش مهمی در وب ندارید تجارت را به رقبایتان سپرده اید، به همین راحتی.
    از این طریق براحتی مشتری هایتان را در رسانه های اجتماعی و وبلاگ ها شناسایی می کنید و اینکه به دنبال چه چیزی هستند و از شما چه انتظاری دارند، این یک راه آسان برای مطرح شدن و تعامل بیشتر با مشتری است، به این معنی که شما می توانید مشتری های ثابتتان را راضی نگه دارید وهمینطور باعث جذب مشتریان بالقوه نیز شوید.

  5. قابلیت نگهداری
  6. بر خلاف رسانه های چاپی تغییر یک وب سایت کار نسبتا آسانی است واینکه وب سایت می تواند متناسب با نیاز های فروشگاه یا تجارت شما بطور مداوم به روز رسانی شود. علاوه بر این هزینه تغییرمحتوای وب سایت تنها مطابق با زمان اندازه گیری می شود. در حالیکه استفاده از رسانه های چاپی شامل صرف مواد و زمان است.
    یک وب سایت جایگزینی برای نیاز شما به رسانه های چاپی نیست اما با طراحی خوب و با محتوای هدفمند می تواند مکملی برای رسانه های چاپی باشد. شما می توانید از وب سایتتان بعنوان ارائه دهنده مواد چاپی به مشتریان خود، استفاده کنید، یا از طریق رسانه ها ی ویدیویی که قادر هستند به طورمستقیم در وب سایتان تماشا کنند خدمات ارائه دهید.

  7. شانس دوباره رقابت در بازار
  8. تاجران قدیمی که هنوز وب سایتی برای ارائه خدمات خود به مشتری هایشان ندارند با طراحی یک وب سایت این شانس را خواهند داشت تا مشتری هایشان را دوباره به محل کسب و کار خشت و گل مانندشان هدایت کنند، زیرا فروشگاه آنلاین 24 ساعت در هفته در دسترس است و مشتری ها برای جستجو و کسب اطلاعات محدودیتی ندارند، یعنی امکان ارائه خدمات به مشتری در هر زمان وجود دارد.

    شما می توانید خودتان محتوای سایتتان را برای نیاز مشتری طراحی کنید که با این کار مشتری های بیشتری را به فروشگاه آنلاینتان دعوت خواهید کرد. در واقع اطلاعاتتان را در اختیار کاربرانی قرار می دهید که نحوه دسترسی به رسانه های اجتماعی و رفع سریع و راحت نیازهایشان را بلدند. برای مثال شما قادر خواهید بود یک تب لت یا موبایل را از فروشگاه های اینترنتی خریداری کنید، حتی خرید لباس یا مواد غذایی هم امکان پذیر شده است.
    . البته این موضوع در کشور های در حال توسعه هنوز به صورت تاثیر گذار مطرح نشده است.

    منبع:

    lightsky.com

  • این مطلب را به اشتراک بگذارید

about author

محدثه قاسمی

SEO at cheetahwen.ir

فارغ التحصیل مهندسی صنایع، مترجم و متخصص در زمینه تجارت الکترونیک و بازاریابی نوین

دیدگاه ها

دیدگاهی بگذارید: