وبلاگ چیتا وب


blog post
با داشتن یک وب سایت، شما شرکت خود را برای دنیایی از فرصتها برای دسترسی مردمی که غیر ازاین سایت ، راه دیگری برای رسیدن به شما ندارند آماده می کنید. بیش از 4/2 میلیارد نفر هر روز از اینترنت استفاده می کنند و حدود 90 درصد از آنها چیزی خریداری می کنند و با شرکت های مختلف تماس می گیرند. بنابراین نداشتن یک وب سایت باعث می شود شما یک قطره از دریا بمانید...

امروزه اکثر مردم در حال استفاده از اینترنت جهت دریافت اطلاعات هستند، حتی اطلاعات محلی، مشتریان بالقوه با استفاده از گوشی های هوشمند و تب لت های خود تصمیم می گیرند کجا بروند و چه چیزی خریداری کنند. بنابراین کسب و کار کوچک شما باید در جستجوی محلی پیدا شود پس مراقب باشید!!! مشتریانی که در حال جستجو هستند، ممکن است کسب و کار های محلی دیگری بجای شما پیدا کنند.

  1. وب سایت به کسب و کارشما اعتبار می بخشد
  2. مردم ازتاجران انتظاردارند که وب سایت خودشان را داشته باشند، درست همانطورکه انتظاردارند یک آدرس مشخص مربوط به محل کسب و کارشان داشته باشند، با رعایت کردن نکات بهینه سازی برای وب سایت، در فضای اینترنت محبوب خواهید شد ، افراد بیشتری با کسب و کار شما آشنا خواهند شد و در نتیجه اعتبار کسب و کار شما بالاتر خواهد رفت و مشتریان بیشتری را جذب خواهید کرد . وب سایت تاثیر قوی بر اعتماد مشتری های بالقوه دارد. یک طراحی حرفه ای، محتوای مناسب با نوشتار خوب، اطلاعات مفید از محصولات و اطلاعات تماس مناسب باعث افزایش اعتماد مشتریان به شرکت شما می شود. مصرف کنندگان متوجه خواهند شد که شما دارای دانش کافی و اطلاعات به روز هستید. اگر شما در طراحی یک سایت، با کیفیت عالی و محتوای مناسب، هزینه کنید، مردم قطعا تحت تاثیر قرار خواهند گرفت.

  3. افزایش روزشمار مشتری ها
  4. با داشتن یک وب سایت، شما شرکت خود را برای دنیایی از فرصتها برای دسترسی مردمی که غیر ازاین سایت ، راه دیگری برای رسیدن به شما ندارند آماده می کنید. بیش از 4/2 میلیارد نفر هر روز از اینترنت استفاده می کنند و حدود 90 درصد از آنها چیزی خریداری می کنند و با شرکت های مختلف تماس می گیرند. بنابراین نداشتن یک وب سایت باعث می شود شما یک قطره از دریا بمانید.

  5. ارائه خدمات به مشتری در 24 ساعت شبانه روز
  6. وب سایت شما بدون هیچ نظارتی 24 ساعت شبانه روز در حال اجرا خواهد بود و شما در هر ساعتی می توانید پاسخگوی مشتریانتان باشید. خیلی از نهادها، فروشگاه‌ها، پمپ‌بنزین‌ها و بیمارستان‌ها به دلیل نوع خدماتی که ارائه می دهند به صورت ۲۴ ساعته هستند، این کار برای خیلی از کسب‌ و‌کارهای دیگرغیرممکن است. البته، بدون اینترنت غیرممکن است، با داشتن فروشگاه اینترنتی ، این امکان برای مشتریان فراهم شده ، به طوری که هر زمانی از شبانه‌ روز و در هر مکانی، سفارش‌ها و نیازهای خود را ثبت می کنند . این مسئله برای کسب‌ و‌کار بی نهایت سودمند است .این یعنی تماس‌های تلفنی برای حل مشکلات کمتر می‌شوند و فروش افزایش پیدا می‌کند. بطور بالقوه هزاران نفر از مردم آن را می بینند .شما حتی می توانید تصمیمات مردم را تحت تاثیر قرار دهید و بصورت آنلاین و مجازی به آنها آموزش دهید.

  7. وجود وب سایت سهولت ارجاع مشتریان جدید به شرکت شما را فراهم می کند
  8. برای بسیاری از تجارت ها، یک منبع حیاتی برای یافتن مشتریان جدید، ارجاع سایرین است. داشتن وب سایت این امکان را فراهم می کند که مردم به راحتی سایت شما را به دیگران معرفی کنند. آدرس وب سایت راحت تر از شماره تلفن به خاطر می ماند به علاوه دادن راه های مختلف تماس با شما، به مردم، امکان برقراری تماس را بیشتر می کند.

  9. وب سایت یک ابزار قوی برای فروش است
  10. فروش محصولات از طریق یک فروشگاه اینترنتی یک راه بسیار عالی برای افزایش فروش است. شما یک ویترین دائمی و سهل الوصول که هزینه آن خیلی کمتر از یک فروشگاه آجری است دارید ضمن اینکه مردم بیشتری امکان دسترسی به آن را دارند. وجود اطلاعات فروش موثر در وب سایت شما، امکان وادار شدن مردم به کلیک روی دکمه خرید را افزایش می دهد. هرچند که شما از طریق اینترنت نتوانید فروش انجام دهید، وب سایت شما یک سرمایه مهم است. وب سایت یک شروع برای متقاعد کردن بازدید کنندگان به نیاز آن ها به محصولات شما است. شما آن ها را برای خرید تحریک می کنید سپس از آن ها دعوت می کنید که با شما تماس بگیرند.

  11. وب سایت باعث افزایش ارزش تبلیغات شما می شود
  12. اضافه کردن آدرس وب سایت در تبلیغات، کارت تجاری و امضاء شرکت، یک راه خوب برای جلب مشتری به شرکت شما است. داشتن آدرس سایت به مردم کمک می کند که هر زمان که در مورد شما می شنوند و یا تبلیغات شما را می بینند، به پیام شما عکس العمل نشان دهند. مراجعه به وب سایت شما راحت تر از نوشتن نامه یا رفتن به مغازه یا حتی تلفن زدن به شما است. مردم اطلاعات شما را به راحتی دریافت می کنند و نیازی نیست برای آقای فروشنده جهت کمک صبر کنند. همچنین بازدید از وب سایت خیلی راحت است چون هیچ معذوریتی وجود ندارد و بازدید کنندگان تحت فشار نیستند.

  13. کمک می کند با مشتریان بالقوه در ارتباط باشید
  14. مردم زیادی وجود دارند که به آنچه شما ارائه می دهید علاقه مند هستند ولی ممکن است هم اکنون برای خرید آمادگی نداشته باشند. شما باید با آن ها در ارتباط باشید تا زمانی که برای خرید آمادگی یافنتد، وب سایت یک روش عالی برای تسهیل این فرآیند است. شما می توانید از طریق وب سایت خود، آدرس تماس مشتریان بالقوه را جمع آوری کنید. سپس می توانید به تناوب، نامه یا خبرنامه برایشان ارسال کنید. در ارتباط ماندن با مردم به تازه ماندن شرکت شما در ذهن ها کمک می کند.

  15. کسب درآمد
  16. هزينه راه اندازی يک وب سايت به مراتب پايين تر از ايجاد يک فروشگاه فيزيکی است. هزينه خريد يک فروشگاه واقعی حداقل ??? ميليون تومان است در صورتي که قيمت وب سايت از يک صدم مبلغ فوق هم کمترمی باشد .میزان سودآوری و درآمد زایی سایت ها به نوع سایت و اهداف آن بستگی دارد. البته میزان فعالیت صاحبان سایت ها و بروز رسانی و رسیدگی نیز عامل بسیار مهمی است. اما امروزه شرکت ها و افراد بسیاری هستند که فقط از طریق سایت فعالیت می کنند و عمده درآمد آن ها از طریق سایت و مشتریان آنلاین است. زمانی که شما وارد بازار بالقوه شوید می توانید با یک وب سایت ثروتمند شوید که این یک راه بسیار مقرون به صرفه برای ترویج کسب و کارتان است.

  17. برند های مشهور را شکست دهید!!!
  18. آیا تا بحال وارد یک تجارت شد ه اید؟ حتی نمی دانید چطور با نام های بزرگ تجاری وارد رقابت شوید؟ با ایجاد یک وب سایت مناسب و یک استراتژی جامع، می توانید وارد بازار بین المللی تجارت شوید. شاید شما هیچ شانسی برای ساخت آسمان خراش های بزرگ نداشته باشید اما وب سایت می تواند دیوار ایجاد شده بین شما و برند های مشهور را خراب کند.

  19. خدمات به مشتری ها را بهبود می بخشد
  20. شاید شما محصولات سازگار با محیط زیست را بفروشید یا اینکه مایل هستید نکاتی در مورد چگونگی بازیافت را به اشتراک بگذارید، یا شاید یک حسابدارید و قصد دارید آموزش حسابداری را به مشتری هایتان به صورت آنلاین ارائه دهید، با وارد کردن یک صفحه پرسش و پاسخ ، اضافه کردن مقالات یا یک خبرنامه، برای پاسخ به سوالات مشتریان می توانید تمام اطلاعاتتان را به روز کنید. چه راهی بهتراز ارائه خدمات از طریق به اشتراک گذاری اطلاعات در وب سایت.!
    اینترنت به شما این امکان را می‌دهد تا بیشتر در کنار مشتریان خود باشید ، به سؤالات مشتریان پاسخ دهید، و به مشکلات آن ها رسیدگی کنید و سمینارهایی برای فروش یا تبلیغات را بدون اتلاف وقت برگزار کنید. فقط کافی است لیستی از سؤالات رایج تهیه کنید و مشتری هایتان را برای دریافت پاسخ‌ به صفحه‌ی مربوط به آن ها ارجاع دهید.

دلیل آنلاین نبودن شما چیست؟

اگر واقعا قصد دارید تجارتتان را گسترده تر کنید، بخاطر داشته باشید که عملکرد وب سایت تجاری شبیه کارت ویزیت نیست، در واقع هر تجارتی باید کارت ویزیت در اختیار داشته باشد. یک وبسایت که به عنوان یک کارت تجارت دیجیتال عمل میکند، اطلاعاتی را در مورد کسب و کار، محصولات و خدمات شما ارائه میدهد.

منبع:

thebalance.com kazdesignworks.ca

  • این مطلب را به اشتراک بگذارید

about author

محدثه قاسمی

SEO at cheetahwen.ir

فارغ التحصیل مهندسی صنایع، مترجم و متخصص در زمینه تجارت الکترونیک و بازاریابی نوین

دیدگاه ها

دیدگاهی بگذارید: